MUSIKA ETA INTERNET

IKASTAROKO EDUKIAK: Bogaren kudeaketa, argazkiak, bideoak, audioak, aurkezpenak, glogsterrak eta wixak.

2013/06/12

AUDIOAK-Goear

Musika gure blogean sartzeko GOEAR proposatzen dizuet.
Duela urte batzuk asko erabiltzen nuen, baina publizitatea sartu zutenetik ez dut erabiltzen. Batzuetan ezin da audioa entzun "Para escuchar este canciĆ³n pulsa...", beste batzuetan bai.(Goizean funtzionatzen zuen eta orain ez. Ez dut ulertzen). Frga ezazue eta ea nik baina zorte hobea duzuen.
Nik GLOGSTER edota WIXean itsasten ez ditudanean, IVOOX erabiltzen dut audio motzetarako, baina badirudi aldaketak egiten ari direla eta momentuz koderik ez dutela ematen.
Ikastolako irratsaioetarako, audio luzeetarako, PODOMATIC erabiltzen dut. Honek muga bat dauka, baina oso ona da nire ustez.
Lehen aukera gehiago zeuden, baina murrizten doaz aukerak. Agian zuetako norbaitek ezagutzen du aukera hobeagorik?

Ez badu funtzionatzen Goearrek...zakarrontzira.

KANTARA LINKATUZ

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina